Popular Post

Selasa, 9 Februari 2016

Allah Bayar Cash Pada Mahathir Atas Perbuatan Yang Dia Lakukan


"Alhamdulillah hari ini Allah SWT bayar cash di atas perbuatan dia dulu, 22 tahun dia perintah bermacam-macam perkara yang dia lakukan kepada agama, rakyat dan pemimpin pembangkang. Doa seorang ulama juga Presiden PAS arwah ustaz Fadil Nor telah di makbul Allah SWT agar apa yang dia lakukan dapat di lihat oleh rakyat supaya berfikir siapa Mahathir.

Lupakah kita, macam mana islam di hina, sunah nabi di permain-mainkan, hukum Allah di perlekeh, sekolah agama di sekat bantuan, pelajar pondok di anggap sebagai melatih penganas, islam di Malaysia dibuat seperti anak tiri, umat islam di Memali di bunuh tanpa rasa bersalah dan tiada sifat kasihan, tulisan jawi di hapuskan, akhbar Harakah perlu di jual untuk ahli PAS sahaja, mengunakan fitnah seks untuk menjatuhkan lawan dan kawan tanpa rasa berdosa, inikah orang islam yang kita duk bangga-banggakan.

Kita sebagai parti pembangkang jangan termakan helah Mahathir, dia boleh berpura-pura dalam apa saja untuk meraih simpati bagi mendapat sokongan, biarlah pengikutnya yang masih taksub terus terpedaya dengan kata2 dia (Mahathir) kita perlu perkukuh jemaah kita agar tidak di gugat oleh sesiapa sahaja untuk menghancurkan islam... Ucapan Presiden PAS, Haji Hadi di kediaman beliau Marang.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan